OVÄDER

R E G N. Har aldrig sett så mycket regn! Det överröstar mitt Spotify. Och åska! Helt galet! Min lampa blinkar lite sådär skräckfilms-läskigt. Som följd av att mina päron är bortresta så har i princip alla lampor i huset gått. Och det är bananflugor all over the place. Fast dom har väl också sin charm?

Jag har köpt en ny dator som inte är ny för det är min brorsas gamla, så jag vet inte om det var ett så bra köp men jag blev övertygad i alla fall. Och nu tänker jag lägga över alla mina bilder på den. Och jag har hittat så mycket bra musik på sista tiden. Jag arbetar på en finfin Spotify-lista. Här kommer kanske ett litet smakprov?



The morning benders - Excuses
Lägg till låten på Spotify vetja! Den växer :P

Nej nu är det dags. True Blood here I come!

:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Asså Moa jag kan inte lyssna på det där för jag hör inget! Det regnar juuu

2010-08-09 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0