Slow

Jag känner mig lite som en Spotify-ambassadör när jag inser hur många gånger jag nämnde ordet i det förra inlägget. Det var inte meningen.

Gårdagen, eller kvällen, spenderades med min fina vän Maja som jag inte träffat på evigheter. Vi käkade Cookie Dough och såg på nån romantisk komedi, Valentines Day. Sen gick vi nån sorts promenad i regn, kom hem, åt, Majas kompis Björn kom och vi såg på Sagan om Ringen. Extended version. Den var lång. Idag är jag trött och seg och har haft data-problem hela dagen.

Btw så är jag fortfarande i Jens Lekman-tillstånd. Det roligaste jag haft idag var när jag diskade och lyssnade på The Opposite Of Hallelujah.

Men ikväll ska jag träffa Johanna som det också var lääänge sen jag såg. Kul kul!




Här är en bild. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Maja

Wiiiiieeeee

2010-08-11 @ 11:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0