Hola!

Jag har haft det bra sista tiden känns det som. I fredags var jag ute med de alltid lika härliga Johanna, Gabbe + pojkvän :) Först Skeppet, sedan lite ambivalent promenerande tills vi bestämde oss för Kalas, det enda stället med människor. Men det var kul att dansadansadansa lite. När det stängde möttes jag av 13 missade (omissade) samtal från en oroad mamma som inte visste var jag höll hus. Det slutade i alla fall med att jag sov hos Johanna, mys :) Enda problemet var att jag såklart inte hade med mig några linser, och dagen efter hämtades jag upp av familjen för att åka direkt till Öregrund, vilket innebar att jag spenderade halva dagen knappt seende haha! Men det var härligt somrigt ändå med klippor och sol och bad.

På kvällen gick jag och mina två bröder ut och tog en öl på skeppet (känns som jag hänger där hela tiden haha), mycket mysigt det med! Och galet mycket folk på stan. Och idag har jag hängt med Julia, gått runt på stan (20 min innan de stängde), fikat, sett på Bröllopsfotografen och ätit middag. Och haft allmän ångest över att det bara är TVÅ dagar kvar på sommarlovet! Två ynka dagar.

Man får njuta av sista tiden. Imorgon blir det tapasrestaurangåterförening med Flogstacrew! Nice. Plus att nya TB kommer:) Nu ska jag försöka sova, har vridit alldeles för mycket på dygnet lately.

Här kommer er peppig låt för peppiga dagar :) Godnatt!

Two door cinema club - Something good can work


Kommentarer
Postat av: gabriella

hoho crazy but what a fun night (: <3

2010-08-22 @ 23:00:18
URL: http://sofiagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0