god natt

Jag kommer hem från Commotionträningen, som visade sig vara inte alls en träning utan bara en ligga på golvet och prataprataprata catcha up mysa trivas vi tre, jag, Maja och Alexandra med musiken i bakgrunden, och Maja som tar upp sin fantastiska kamera och vi filmar och flimrar och fumlar och skrattar och det snöar när vi går hem och jag och Alexandra gifter oss på en stubbe. När jag kommer hem häller jag upp ett glas juice och hör röster och musik från källaren. Pappa och Hannes gör spellistor på Spotify och det slutar med att jag äter kiwi och Hannes läser dikter för oss och jag tänker, fan, vad gött vi har det. Det här gillar jag. Vi är fina. Och nu har det ju blivit imorgon och jag ska sova


Kommentarer
Postat av: Maja

åh vad fint!!

2010-12-06 @ 14:46:53
URL: http://fastjagvetinte.blogspot.com/
Postat av: Alex

jag tycker också det här var väldigt fint :)

2010-12-06 @ 23:20:55
URL: http://cestunjeudenfant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0