Home

Hej hej!

Jag är hemma igen i ett regningt Uppsala med det gör inget för jag är hemma och får sova i min säng och sånt. Norge var jättehärligt, massa släkt och fina vänner, däribland Christina som av en slump befann sig i Kristiansand och jobbade! Det bev två fina dagar, med bad i sjö i ösregn och hav i solsken, mys!

Jag och andreas kommer vara ki strort sett ensamma här i två veckor, så om någon är hemma är det bara att höra av sig! :)  Vi åkte tåg och buss hela dagen igår, och fick med oss lite förseningar eftersom en passagerare anföll och bröt armen på konduktören(!), värsta grejen, men annars gick saker som på räls (höhö).

Nu ska jag packa upp! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0