You've got the love

Hela vardagsrummet plus trädgården är fullt med utspridda papper med krumilurer och mönster och jag blir lite galen av att sitta hela dagen och stirra på sånna papper och försöka att inte rita utanför och allt sånt, så nu har jag tagit en paus och drar mig för att börja igen. Men det måste gå.

Imorse väcktes jag av Alexandras ljuva röst iform av ett telefonsamtal. Sedan promenerade jag till hennes hus för att få instruktioner i larm och lås och sånt, jag ska nämligen hämta deras post när hon åker bort till Grekland(!). Hoppas att du kommer ha det jätteskönt, även om du kommer se det här lite sent för nu sitter du redan på flyget, så hejdå!

Igår var det sushimys med fina vänner och jag bidrog med Rappa Kalja (spelet alltså). Kul kul!
Imorgon kommer min storasyster och hennes barn hit från USA, också kul kul!

Nu ska jag sätta igång lite igen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0