Bra grejer

Hittills har det varit en mycket fin helg. I stället för utgång hade vi fredagsmys, och i morse begav jag och Alexandra oss till huvudstaden och gick på Konstfacks Julmarknad, där vi också mötte upp bror min, Hannes. Det var väldigt fint snyggt bra och inspirerande. Fick med mig hem världens snyggaste grej. Typ. HEMLIGT. På tåget hem som vi såklart höll på att missa (vad är det med oss och tåg??) hamnade vi mitt i en hög spanska utbytesstudenter! JIPPI sa jag då, och fick träna lite español :D en helfin dag och nu väntar jag på Alex som kommer och förgyller min kväll, aka ser på film med mig. Eventuellt hälsar vi på spanjorerna i höghusen hoho. KRAMISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0