VALENCIAAAAAH <3

Hej! Jag fryser.
Spanien var helt fantastiskt, så kul och härligt och bra och fint och varmt och bra jag bara dör, hur ska jag klara hela den kalla vintern utan att åka tillbaka?! Jag älskade värmen, spanjorerna, staden, maten (paella!!!). Igår natt var vi ute hela natten i sandaler och shorts, kom hem klockan halv sex för att äta frukost och packa det sista innan vi gick till bussen och tog farväl. Otroligt kul natt, otroligt sorgligt farväl. Men volveré! :) Bilder kommer inom kort!
I förrgår vid den här tiden hade jag badat i havet och låg och sov i bikini på stranden i Valencia. Nu sitter jag med sockor, tjock kofta, är tröööött och har läxor att göra. Ääääsch. Jag tar en siesta så blir allt bättre. Kram.

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter sååååå najs

2010-10-13 @ 18:12:01
Postat av: Julia

Vill tillbaka nuuuuuuu!

2010-10-14 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0