Måndag

Jag såg precis en mygga sväva förbi framför skärmen och jag tänkte bara: är du seriös? Det måste väl ändå vara den sista flugan kvar på jorden just nu, sommaren känns så långt borta. Dock kändes det idag som vår igen på något konstigt sätt. På lunchen drog vi ner på staden och åt bullar vid ån, det var alldeles soligt och fint och jag blev faktiskt lite kär. I Uppsala. Bara lite.
Jag är glad, för den sega förkylningen jag (och resten av Sverige) dragits med och aktivt försökt bli av med under helgen har nog äntligen försvunnit. Så nu sitter jag och lyssnar på dåliga spanska kärlekslåtar och mår bra. Trots att en tjockis-kemiläxa väntar på mig i hallen!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Julia

Mygga eller fluga? haha :P

2010-09-12 @ 10:53:42
Postat av: Moa

Haha oj.. det var en mygga!

2010-09-12 @ 13:08:40
URL: http://muvii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0