Now that's just rude

Jag orkar inte att det är så oförskämt vackert ute medan jag är oförskämt trött och har ofärskämt mycket jag måste göra i helgen för att inte gå under, när allt jag vill göra är att åka till Barcelona och titta titta titta på allt och ha sandaler på mig. Jag vill gå ut i solen nu, men måste sitta inne framför en dammig dator och må lite illa.

Men jag orkar att jag hade kul igår och att pappa har skrivit en dikt om mig och att jag har letat upp alla fina citat ur Doktor Glas och skrivit ner dom och att jag ikväll ska träffa fina människor. Pusselipuss.

MUMS.

Kommentarer
Postat av: Maja

när får man läsa den dikten då? :)

2011-02-12 @ 14:56:22
URL: http://fastjagvetinte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0