Fin de semana

Den här helgen har varit fin. Det var Mexicotema på Snerikes i fredags och det var kul, Isabel och jag lyckades få en gratis kaka på Subway och allt var bara härligt. Imorse gick jag en promenad med Maja som hade bakat en förträfflig morotskaka och sen spelade hon alla våra favoritlåtar och vi sjöng och det var fint och jag blev inspirerad att rita av trädtopparna utanför hennes fönster och sånt är bara mysigt. Och nu lyssnar jag på bra musik och fnular på en spellista och ser fram emot saker. Snart ska jag nog sova kanske och imorgon ska jag fika med trevligt folk pusspuss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maja

excuses va bäst!! puss

2011-01-16 @ 01:30:34
URL: http://fastjagvetinte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0