KJEMPEFLOTT

OSLO VAR AWESOME!
Här är enda bilden jag tog. Med min mobil. Som för övrigt har hållt på att dö i flera månader nu. Men jag väntar troget in till sista andetaget (läs: jag har inte råd med en ny förrän den verkligen är sönder, och då är det KRIS).
I alla fall, vi satt på nån bar/restaurang och hade det mysigt i lördags, pratade en salig blandning av norska, svenska, spanska och franska och planerade vårt framtida liv som Oslobor hohoho. Och drack öl. En fin tripp var det, som jag skulle kunna leva på länge om det inte vore för att komma tillbaka till verkligheten aka skolan och få ett slap in the face av all skit man har att göra. Vet på riktigt inte hur jag ska överleva fram till påsklovet. Några tips?
Pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har ett bra consejo! imagínate valeeeencia :D lycka till ;)

2011-03-17 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0